فروش مویرگی ، آموزش، مشاوره و اجرای مهندسی کانال های توزیع، فروش و پخش مویرگی،مهندسی فروش، پخش و توزیع، کانال های بازاریابی

انتظارات از نرم افزار پخش مویرگی توزیع و پخش مویرگی - فروش مویرگی - توزیع مویرگی - کانال های توزیع بازاریابی marketing distribution channals


فروش مویرگی

دوره های آموزشی فروش مویرگی

انتظارات از نرم افزار پخش مویرگی توزیع و پخش مویرگی

یک نرم افزار فروش مویرگی توزیع و پخش مویرگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

انتظارات از نرم افزار پخش مویرگی توزیع و پخش مویرگی

www.khooyeh.com

http://mdc.persianblog.ir/

 


یک نرم افزار فروش مویرگی توزیع و پخش مویرگی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

انتظارات از نرم افزار پخش مویرگی توزیع و پخش مویرگی

www.khooyeh.com

http://mdc.persianblog.ir/

 

 

·         قابلیت کارکرد از راه دور، بدلیل طراحی خاص برنامه تحت وب

·         استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در طراحی برنامه پخش مویرگی

·         تعیین اعتبار ریالی برای هر یک از مشتریان و کنترل خودکار سیستم برای عدم صدور فاکتور بیشتر از اعتبار در برنامه پخش مویرگی

·         انبار پخش مویرگی، با قابلیت صدور رسید و حواله انبار بوسیله محیط تحت وب با قابلیت کارکرد از راه دور

·         گروه بندی مشتریان پخش مویرگی و تعیین قیمت های مختلف برای کالاها، متناسب با نوع مشتری

·         تعریف ویزیتورها، سرپرستان فروش، موزعین و راننده ها و تعریف میزان پورسانت هرکدام بصورت داینامیک

·         تأیید کلیه و یا بخشی از سفارشات توسط مدیریتهای پخش و عامل شرکت جهت نظارت بر فرآیند پخش مویرگی

·         حسابداری خرید، فروش، انبار و خزانه اتوماتیک

·         حسابداری شش سطحی شامل سطوح گروه، کل، معین، تفضیلی و مراکز هزینه دو سطحی بهینه سازی شده برای شرکتهای پخش مویرگی

·         دارای کلیه حساب های استاندارد تا سطح معین و امکان اضافه کردن حساب های دلخواه به آنها

·         قابلیت جستجو، مرتب سازی، آرشیو، ادغام، کنترل، ویرایش، حذف و بازیابی اسناد حسابداری

·         قابلیت بستن کلیه حساب های حسابداری در پایان سال مالی به صورت اتوماتیک

·         قابلیت ثبت چک ها و فاکتورهای سوختی و حساسیت بالای سیستم به این مشتریان در آینده

·         دارای گزارش های کاردکس و موجودی انبار تعدادی و ریالی

 امکانات و ویژگیهای سیستم خرید و فروش مویرگی

  •  امکان ثبت قیمت خرید و درصد تخفیف خرید برای کالاهای مختلف
  • امکان ثبت هزینه هایخرید و انواع اضافات و کسورات خرید جهت محاسبه قیمت تمام شده کالای خریداریشده
  • امکان تغییر سیاست های قیمت گذاری فروش در هنگام ثبت خرید
  • امکان اختصاصکالاها به تامین کننده های مختلف و گزارش گیری خرید و فروش بر اساس تأمین کننده هایمختلف
  • امکان گروه بندی کالاهای مختلف وگزارش گیری فروش متفاوت به تفکیک گروهکالا
  • امکان تعریف انواع سیاست های قیمت گذاری و تعیین نحوه اعمال قیمت
  • امکانثبت مشخصات کامل و پرونده مشتری و فعال و غیر فعال سازی مشتری وقراردادن در لیستسیاه
  • امکان دسته بندی بر اساس صنف ، شهر ، مسیر،گروه پخش و کلاس قیمت برای مشتریها
  • امکان تعیین سقف اعتبار ریالی ، چک ها ، تعداد مطالبات ، روز مطالبات ، چکبرگشتی برای مشتری ، فروشنده ، سرپرست ومأمور پخش
  • امکان وارد کردن سریال ساختدارو(Batch Number  ) و تاریخ انقضا دارو (Expire Date  ) برای کالای
  •  انتخابشده در سیستم خرید و فروش و توزیع و پخش و انبار
  • امکان ردیابی سریال ساخت خاصدارو از زمان ورود کالا تا مرحله تحویل نهایی یا برگشت کالا
  • امکان گزارش گیری ازتاریخ انقضاهای نزدیک درانبار
  • امکان طبقه بندی داروها در سبدهای خاص قابل فروش
  • امکان مسیربندی مشتریان وگزارش گیری های مختلف از قبیل گزارش فروش فروشنده به تفکیک مسیر ، گزارش روزانه فروشنده به تفکیک مسیر ، گزارش فروش کلی مسیر ، گزارش پوشش مسیر فروشندگان
  • امکان تهیه فایلهای مخصوص اداره بازرگانی
  • امکان تعریف انواع فرمول های تعدادی ، ریالی ، خطی ، فروش (sale promotions) به تفکیک تامین کننده ، کالا،گروه کالا و سبدهای فروش برای کلاس مشتری، گروه پخش ، شهر،منطقه،مسیر یا یک مشتری خاص و نیز برای انواع نحوه پرداخت مشتری (نقدی ، چک ، نسیه و ...) به صورت پله ای و یا خطی
  • امکان تعریف هدفهای فروش به تفکیک کالا ، تأمین کننده ، تعداد فاکتور ، تعداد گردش ، تعداد مشتری ، مبلغ فروش و امکان تحلیل و گزارش گیری درصد موفقیت هدف وتعیین پورسانتهای تشویقی
  • امکان تعریف فرمولهای سهمیه بندی کالا برای هر فروشنده بر اساس موجودی انبار ، جهت ایجاد موازنه فروش
  • امکان پیش بینی تعداد سفارش خرید کالا با توجه به پارامترهای مختلف جهت جلوگیری از فرصت از دست رفته فروش و خواب طولانی کالا وتبدیل آن به سفارش خرید و پیگیری سفارشات ثبت شده
  • امکان تهیه گزارش های  ترکیبی فروش با توجه به انواع پارامترهای فروش از فاکتور فروش و پیش فاکتور و درخواست
  • امکان تهیه انواع گزارشات ماتریسی ، تحلیلی ،تجمیعی و خلاصه مدیریتی در یک پنجره
  • امکان تهیه گزارشات تحلیلی فروش ، تخفیفات و وصول به تفکیک سرپرست فروش ،فروشنده ،مشتری ،مامور پخش وراننده در یک دوره زمانی خاص
  • امکان تهیه انواع گزارشات به تفکیک کالا، گروه کالا،تولید کننده در یک دوره زمانی خاص


·         امکان ثبت نقطه سفارش برای کالاهای مختلف و ارائه نیازمندی های خرید بصورت خودکار و متناسب با پخش مویرگی

·         محاسبه اتوماتیک حقوق،  هزینه ایاب و ذهاب، پورسانت های کارکنان و جریمه های برگشت

·         قابلیت دسته بندی پیش فاکتورها و محاسبه سرجمع بر اساس دسته بندی های متنوع مناطق و مسیرهای پخش مویرگی

·         قابلیت تعریف بیش از بیست نوع فرمول تخفیف و محاسبه خودکار در سیستم

·         گزارش های متنوع ، جامع و کاربردی با در اختیار قراردادن خروجی های چاپی و Excel و متناسب با نیاز شرکتهای پخش مویرگی

·         قابلیت گرفتن گزارشات روزانه و ماهیانه از فروش در قالب نمودارهای گرافیکی متنوع

·         تنظمیات و شخصی سازی سیستم توسط مدیریت برای هماهنگی هرچه بیشتر محصول با نیازهای متنوع مشتری

·         امکان پشتیبان گیری و بازیابی بانک اطلاعاتی سیستم به صورت خودکار

·         امکان جستجوی تمامی مشتریان و چک های ثبت شده در تمامی فرم های سیستم

·         امکان انتقال اطلاعات مشتریان ثبت شده در سیستم های نرم افزاری دیگر به صورت اتوماتیک

·         امکان ارسال درخواست پشتیبانی از نرم افزار و پاسخ گویی آنلاین و سریع از سوی تیم پشتیبانی پیام گستر

·         امنیت بالا همراه با تعریف کاربران با سطوح دسترسی مختلف و کاربری آسان

1. ثبت و مدیریت سفارشات:

ثبت سفارشات در سیستم پخش مویرگی کارا در دو مرحله صورت میپذیرد که در ابتدا اپراتور اقدام به تعریف مشتری، ویزیتور و چگونگی تخفیف نموده و پس از آن کالاهای هر سفارش را تعیین می نماید.

دو روش عمده پخش مویرگی به صورت زیر می باشد:
روش ثبت سفارش (فروش سرد)
این روش مناسب شرکتهایی است که پیش از ارسال کالا توافقات لازم را با خریدار انجام داده و مقدار کالای فروخته شده و رقم آن را مشخص و ثبت سفارش می نمایند. به عنوان نمونه می توان شرکت های پخش لوازم آرایشی و بهداشتی را نام برد. این روش از ثبت سفارش مشتری در سیستم یا ثبت سفارش آنلاین آغاز می گردد و در نهایت با تسویه فاکتور مشتری و گزارشات مربوط به این روش به پایان میرسد. پورسانت ویزیتور مربوطه با توجه به تعداد فاکتورهای فروش سفارشات ثبت شده توسط آن ویزیتور یا نوع کالاهای فروخته شده توسط او محاسبه و پرداخت می گردد.
روش مبتنی بر بازاریابی لحظه ای محصولات توسط رانندگان (فروش گرم یا Hot sale) :
این روش مناسب شرکتهایی است که در زمان تحویل کالا مقدار قطعی فروش را مشخص می نمایند. به عنوان نمونه می توان شرکت های پخش مواد غذایی را نام برد. در این سیستم به هر یک از عوامل پخش در هر مسیر، مقداری از کالا که به صورت تقریبی برآورد شده است داده میشود، سپس مسیر پخش هریک از عوامل مشخص شده و عامل فروش، در همان محل فروش توافق لازم را صورت داده و کالای مورد نیاز خریدار را تحویل میدهد. جهت تحویل کالا و ارایه فاکتور روشهای گوناگونی وجوود دارد که در سیستم پیشرو برای همه این روشها راهکار پیش‌بینی شده است. محاسبه پورسانت هر ویزیتور با توجه به فاکتورهای فروش آورده شده توسط آن ویزیتور تعیین و پرداخت می‌گردد.
از مزایای عمده سیستم پخش مویرگی پیشرو میتوان به موارد زیر اشاره نمود:
کاهش خطای انسانی در انجام محاسبات و تحویل کالاها
تسریع فرآیند صدور فاکتور و محاسبات فروش
توانایی اعمال سقف مبلغ برای فاکتور های فروش
اعمال قوانین برای نحوه تسویه حساب با مشتری (با توجه به اطلاعات گذشته مشتری و قوانین اعمالی از سوی شرکت برای میزان نقد، مبلغ چک، تاریخ چک، مانده حساب و (…
صدور انواع گزارشات از سیستم مرکزی جهت انجام امور تسویه حساب عاملین فروش پس از پایان روز کاری
توانایی گرفتن گزارشات عملکرد ویزیتور (تعدادی- ریالی، زمانی و گزارشات ترکیبی عملکرد مربوط به ویزیتور)
امکان گرفتن گزارشات مقایسه ای و گزارشات متنوع نموداری از عملکرد فروش
قابلیت دسته بندی مشتریان به گروههای مختلف توسط خود سیستم

مشخصات تکمیلی سیستم پخش پیشرو به شرح ذیل می باشد:
امکان تعیین نقطه سفارش درسطح کالا
تعیین چهار قیمت فروش و دو قیمت خرید برای هر کالا
تعریف و دسته بندی طرف حساب های تجاری
تعریف شهر، منطقه و کدینگ نواحی و تخصیص آن به طرف حساب
امکان تعیین فرمول قیمت فروش کالا برای طرف حساب
اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب
تعیین سقف جهت اعتبار نسیه، چک های شخصی و چک های غیر شخصی و مبلغ هر فقره چک برای طرف حساب
امکان اختصاص درصد تخفیف ثابت در فاکتور فروش جهت هر طرف حساب
تعیین درصد پورسانت عاملین در سه سطح ویزیتور، فروشنده و سوپروایزر
امکان تعریف الگوی تخفیف جهت انواع کالاها و اختصاص آن به هر مشتری
ثبت سفارش
امکان تبدیل اتوماتیک سفارش به حواله
انتقال انبار به انبار کالا
امکان تعیین نحوه بارگیری کالاها براساس ناحیه طرف حساب و ظرفیت حمل خودرو
امکان تعیین خلاصه مسیر خروج کالا، جهت کنترل نحوه بارگیری و پخش کالا
امکان تعیین تخفیف بصورت نقدی یا درصدی در سطح اقلام فاکتور فروش
ثبت فاکتور خرید، فاکتور فروش، فاکتور برگشت از خرید و فاکتور برگشت از فروش
انعطاف پذیری بالا جهت پیاده سازی گردش کار مورد نظر شما در سیستم
امکان تعیین و تخصیص جوایز فروش برای مشتریان
ارتباط کامل با سیستم چک و بانک و امکان ثبت چک درزمان صدور فاکتورها

گزارشات:
گزارش های متنوع از خرید و فروش و برگشتی ها با امکان استفاده از فیلترهای مختلف
گزارشهای خرید و فروش بهصورت نموداری
گزارشهای مختلف فروش و برگشت از فروش به تفکیک تاریخ، کالا، خریدار و ...
گزارشهای مختلف خرید و برگشت از خرید به تفکیک تاریخ، کالا، فروشنده و ...
امکان تهیه گزارشهای فصلی خرید و فروش دارایی
گزارش پورسانت عوامل فروش و مقایسه های مختلف

 امکانات وویژگیهای سیستم حسابداری

  • صدور اسناد به صورت کاملا اتوماتیک از سیستم های مختلف
  • امکان تعریف ارتباطات بین سیستم های مختلف با سیستم مالی
  • امکان تعریف 5 سطح مالی که دو سطح آخر آن بصورت شناور و Unique باشد
  • امکان تغییر وضعیت اسناد بصورت یادداشت و موقت ، بررسی شده ودائم
  • امکان ایجاد و انتقال سال مالی و و بستن اتوماتیک سال مالی
  • امکان شماره گذاری اسناد براساس تاریخ با حفظ سوابق آن
  • امکان انتخاب نحوه سند زنی سیستم خرید وفروش  به دو صورت کلی ویا به ریز کالا
  • امکان تایید نهایی اسناد جهت کنترل و ارائه دفاتر
  • امکان مرور حسابها به دو صورت ساده و تحلیلی
  • امکان اخذ انواع گزارش ها جهت تهیه گزارشات فصلی و نوشتن دفاتر مالی
  • امکان تهیه گزارش ترازنامه ای در یک دوره خاص
  • امکان محاسبه سود و زیان مالی به صورت اتوماتیک و یا به صورت انتخابی
  • امکان تهیه ترازسنجی دفتر معین به تفکیک تفضیلی، دفتر معین ساده ، عملیات دفتر کل و گروه حسابها به صورت 4 ستونی ،6ستونی و 8 ستونی
  • امکان بررسی تمام حسابها از قبیل بانک و مشتری وغیره برای مغایرت گیری آتی
  • امکان جست وجو در اسناد بر اساس عنوان ،مبلغ ،شماره قبض، نوع سند در بازه زمانی خاص و دریک حساب وتمام حسابها
  • امکان اخذ مانده و گردش یک تفضیلی بصورت کلی و یا به تفکیک معین و کل خاص

 امکانات وویژگیهای سیستم خزانه داری

  •  امکان تعریف انواع صندوق دار وتنخواه دار و صدور قبوض دریافت و پرداخت و مشاهده گردش حساب آن
  • امکان تعریف بانک و ارتباط اتوماتیک آن با اسناد پرداختنی و دریافتنی
  • امکان انجام عملیات وخدمات بانکی نظیرحوالجات و کارمزد  بانکی
  • امکان انجام عملیات چک های پرداختی نظیر تعریف دسته چک پرفراژ چک ، چاپ چک ها بر اساس فرم های بانک های مختلف و رأس گیری چک ها
  • امکان ثبت تسهیلات بانکی و ثبت تعداد و مبلغ اقساط آنها و پیگیری پرداخت آنها
  • امکان اعمال انواع عملیات برروی  چکها ی دریافتی اعم از واگذاری، برگشتی نزد مشتری برگشتی نزد صندوق ، وصولی و انتقالی
  • امکان اعمال انواع عملیات برروی  چکها ی پرداختی اعم از وصولی، باطل کردن و انتقالی
  • امکان صدور اسناد خزانه داری بصورت کاملا ً اتوماتیک
  • امکان مغایرت گیری اتوماتیک بانکی از فایلهای بانکی
  •  امکان تحلیل منابع و مصارف بودجه ای جهت تهیه گزارش توان پرداخت روزانه
  • امکان گزارش گیری متنوع از چک های دریافتی از قبیل چک های وصول شده ، برگشتی وصول شده ،چک های سررسید شده و وصول نشده به صورت کلی یا به تفکیک هر کدام از بانکها و نمایش میانگین سن چک
  • امکان گزارش گیری از چکهای پرداختی از قبیل وصول شده ، سررسید شده ، سررسید نشده، باطل شده، صادر شده و نشده به تفکیک تاریخ چک،دریافت کننده و صادر کننده به صورت کلی ویا به تفکیک از هر کدام بانکها
  • امکان بررسی سوابق چک های دریافتی وپرداختی و مشاهده آخرین وضعیت چک ها
  • امکان ثبت و کنترل و تأیید تعدادی تمامی ورودی ها و خروجی های انبار توسط انباردار
  • امکان تایید محموله های ارسالی توسط انبار
  • امکان ثبت  عملیات انبار گردانی و شمارش های متفاوت و مغایرت گیری اتوماتیک
  • و ثبت اتوماتیک اضافات و کسورات انبار
  • امکان ثبت انتقالات بین انبارها و تهیه گزارشات مخصوص آنها
  • امکان ثبت انواع ورودی و خروجی های خاص انبار منجمله مصارف داخلی ،هدایا و نمونه جنس
  • امکان ثبت و پیگیری ضایعات انبار
  • امکان تهیه و چاپ تگ های مخصوص انبارگردانی
  • امکان گزارش گیری از کاردکس کلی کالاها و یا تک تک آنها
  • امکان گزارش گیری تعدادی و ریالی موجودی تمامی انبارها ویا تک تک انبارها
  • امکان گزارش گیری از انبار به صورت کلی ویا از فاکتور های خروجی دار
  •  خروجی های ارسال شده  و ارسال نشده
  • امکان گزارش گیری از عملیات ورود و خروج دوره ای انبار به صورت کلی و یا ریز
 
 

 





دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ و مذاکره

موضوعات
آرشیو مطالب
درباره ما

آموزش، مشاوره و اجرای مهندسی کانال های توزیع، فروش و پخش مویرگی،مهندسی فروش، پخش و توزیع، کانال های بازاریابی
 
ایمیل : khoooyehali@gmail.com
آمار بازدید

بازاریابی مدرن
اصول و فنون مذاکره
مشاور بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
مشاوره مدیریت
 وفادارسازی مشتریان
منابع انسانی
مشاوره ایزو
مشاوره برند
مشاوره قیمت گذاری
افزایش فروش
تجارت بین الملل
مهندسی فروش
مشاور فروشگاه
مشاور برند
مشاور مدیرعامل
آکادمی تریز
بازاریابی مویرگی
دوره آموزشی بازاریابی و فروش
دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری
دوره آموزشی مهندسی فروش
دوره های آموزشی بازاریابی و فروش
خلاقیت و تریز
دوره فروشگاه ها
بازاریابی مدرن
اصول و فنون مذاکره
مشاور بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
مشاوره مدیریت
 وفادارسازی مشتریان
منابع انسانی
مشاوره ایزو
مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری
افزایش فروش
تجارت بین الملل
مهندسی فروش
مشاور فروشگاه
مشاور برند
مشاور مدیرعامل
آکادمی تریز
بازاریابی مویرگی
دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
مشاور فروش/ مشاور برند http://negotiation.blog.ir/ مشاور بازاریابی

خدمات ما:
پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش.
مشاور بازاریابی و فروش
علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با 18 سال تجربه اجرایی در حوزه فروش
سایر موارد
     
    کانال تلگرام

    راهکارهایی برای افزایش فروش شما

    صفحه ی اینستاگرام

    صفحه ی لینکدین
    سمینارها و همایش های بازاریابی و فروش موفق
    شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......




    برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....


    آموزش در محل کار شما

    چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:
    1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
    2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
    3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
    4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان








    یادگیری= تغییر

    khooyeh@gmail.com

    09122991608

    دوره های تخصصی آموزش مذاکره
    آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
    آکادمی اصول و فنون مذاکره .



    برخی از شرکت هایی که از خدمات گروه GMAS استفاده کرده اند
    برخی از شرکت هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند

    کتاب های استاد علی خویه

    کتاب های بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ
    کتاب های استاد علی خویه

    مدیریت استراتژیک توزیع و پخش
    مدیریت برند
    اسرار تجارت بین الملل
    بازاریابی املاک و مستغلات
    مشاور بازاریابی و فروش
    سبک های تبلیغاتی
    مدیریت استراتژیک تبلیغات
    تاکنیک ها وتبلیغات تبلیغات
    تبلیغات تریزی و شیوه ی حل خلاقانه مسائل بازاریابی و فروش
    راز تجارت
    مدیریت بازارسازی
    دکتری بازاریابی و فروش
    لینک ها
    مشاوران مدیریت

    تیم مشاوران مهندسی مدیریت



    کانال بازاریابی

    کانال بازاریابی

    Marketing TV

    دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
    دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
    دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

    دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی
    دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
    دوره آموزش فروش و بازاریابی

    دروه ی جامع مهندسی برند
    مهندسی برند
    یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

    دوره های تریز، خلاقیت در بازاریابی و فروش و تبلیغات
    دوره ها خلاقیت در بازاریابی، فروش و تبلیغات


    دوره آموزشی مدیریت تریزی ( تکنیک های خلاقیت در مدیریت، بازاریابی و فروش)
  • مشاور فروش

  • برند و برندسازی brand

  • گروه gmas

  • آخرین مطالب
    » آیین نامه و ضوابط استفاده از ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی کالا ( ۱۳٩٥/۸/۳٠ )
    » اصول بازاریابی و فروش فروشگاهی و مویرگی. مدرس و مشاور : علی خویه ( ۱۳٩٥/٧/٢۱ )
    » استخدام فروشنده و بازاریابی مویرگی ( ۱۳٩٥/٧/٢۱ )
    » کنفرانس توزیع و پخش مویرگی ( ۱۳٩٥/٧/۱٤ )
    » برنامه ریزی منابع لجستیکی - لجستیک، پخش و توزیع ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » پخش و توزیع مویرگی ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » توزیع و پخش کالا ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » مدیریت خرده فروشی ( ۱۳٩٥/٥/٤ )
    » دوره ی مدیریت توزیع و لجستیک ( ۱۳٩٥/٥/٤ )
    » دوره ی مدیریت توزیع و پخش ( ۱۳٩٥/٥/٤ )


    آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
    گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
    www.khooyeh.ir
    تماس با ما:
    khoooyehali@gmail.com
    khooyehali@yahoo.com
    khooyeh@gmail.com
    09372991608
    09122991608

    سوابق گروه:
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و ....
    شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www. و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.