فروش مویرگی ، آموزش، مشاوره و اجرای مهندسی کانال های توزیع، فروش و پخش مویرگی،مهندسی فروش، پخش و توزیع، کانال های بازاریابی

پخش و توزیع مویرگی - فروش مویرگی - توزیع مویرگی - کانال های توزیع بازاریابی marketing distribution channals


فروش مویرگی

دوره های آموزشی فروش مویرگی

پخش و توزیع مویرگی

پخش و توزیع یک بخشی از مقوله وسیع تری به نام آمیخته بازاریابی است. یک قسمت از توزیع از مقوله وسیع قیمت گذاری ، کالا و بسته یندی است. بنابراین توزیع باید در کنار سایر عوامل قرار گیرد. پس قیمت گذاری هم یکی از عوامل و استراتژی ها و آمیخته های بازاریابی است، و نمی توانیم در مواردی که نقصی دیده می شود فقط توزیع را مقصر دانست

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر ناطقیان در کارگاه آموزشی دومین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


 

شخصیت بیانگر آن دسته از ویژگی های فرد یا افراد است که شامل الگوهای ثابت فکری ، عاطفی و رفتاری است. درباره شخصیت تعریف های متفاوتی وجود دارد :
رویکرد رفتاری : این رویکرد به نوعی به رفتار انسان توجه دارد که شخصیت انسان را رفتاری تعریف می کند که از آن شخص قابل مشاهده باشد و دیده می شود . .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای هادی در کارگاه آموزشی ششمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«یک گروه مرچندایزینگ خوب باید ارتباط فوق العاده قوی با مغازه دار ایجاد کند و در او ایجاد انگیزه کند که تعداد قفسه ها را افزایش دهد ، چیدمان فقط کالاهای منحصر به همان شرکت باشد و این ارتباط را به صورت مستمر ادامه دهد و نه اینکه وقتی این اتفاق افتاد ارتباط قطع شود. این موارد باعث موفقیت شرکت می شود. .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای مهندس آقاجانی  در کارگاه آموزشی دومین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«در رابطه با واژه برند و دیگر واژه های مدیریتی، زمانی که از کشور های صنعتی وارد کشور ما می شوند، اصولا در بخش آکادمیک، این واژه ها وارد سیستم ما می شوند . 
اما مشکلی که وجود دارد این است که هر کسی بر اساس برداشت های خود ، برند و مفاهیم دیگر را اجرا می کنند که حتی بعضی از این برداشت ها کاملا نادرست است و گاهی اوقات موجب می شود که به بیراهه بروند.  .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر سمیعی نصر در کارگاه آموزشی چهارمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«در بازار رقابتی ، قیمت ها تقریبا ثابت هستند چون انقدر تعداد فروشنده و خریدار زیاد است که قیمت ها به راحتی تغییر نمی کند. این رفتار یک رفتار عادی است و در حالی که اسم بازار ، رقابتی است ولی کسی رقابت نمی کند و همه این وضعیت را پذیرفته اند. ولی بحث در بازار انحصاری کمی نگران کننده است . 
حال ببینیم که بازار انحصاری چگونه در شبکه های توزیع شکل می گیرد؟  .....»

 


«در حال حاضر ، در موضوع 4p بازار ، p یا pهای دیگری اضافه شده که یکی از مهمترین pهای اضافه شده ، موضوع packaging یا بسته بندی است. بسته بندی با توجه به نگهداری محصول، با توجه به حمل و نقل در صنایع مختلف دارای اهمیت است، حتی می توان گفت بسته بندی در برندسازی نیز اثرگذار است . .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر فخر در کارگاه آموزشی چهارمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«با توجه به تغییرات روزانه در شرایط بازار کشور ،  انبوهی از فرصت های کارآفرینی و کسب درآمد در هر کدام از این تغییرات نهفته است. البته این مطلب به معنای سوء استفاده از شرایط  نیست بلکه به معنی پر کردن خلاء است . در حقیقت این اصل بازاریابی است ، بازاریابی یعنی پر کردن خلاء های بازار . و در بازاری که تغییرات بیشتری دارد خلاء های بیشتری نیز وجود دارد . .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای شراهی در کارگاه آموزشی ششمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


«نقش لوگو ، آرم و شعار تبلیغاتی این است که برند مانند یک میانبر است . یعنی وقتی ما اسم یک برند را می شنویم و یا هرگونه طراحی از لوگوی آن می بینیم یاد تمام اطلاعاتی که درباره آن شرکت داریم می افتیم. امروزه در دنیای بازاریابی و برند بحث توجه به منابع انسانی و استعاره ها کلیدی شده است. در بحث برند این استعاره ها ، استعاره یک انسان است. خیلی از محققین بر این عقیده اند که با برند مانند یک انسان باید برخورد شود چون دارای شخصیت است . .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر عزیزی در کارگاه آموزشی چهارمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.

 


«یکی از مشکلات مطرح شده درباره توزیع، فاصله زیاد قیمت بین تولید کننده و مصرف کننده است. یعنی بخش تولید کار خود را انجام می دهد ولی در بخش توزیع یعنی در جایی که محصول یا خدمات باید به دست مشتری برسد، فاصله قیمت بسیار زیاد است . این فاصله قیمت عموما 30 تا 60 درصد است که حتی در بحث محصولات کشاورزی تا 80 درصد نیز می رسد. . .....»

گزیده ای از سخنان سرکار خانم رستم خانی در کارگاه آموزشی هشتمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.


 

«چرا تا این اندازه بر توزیع مویرگی تاکید می شود؟
یکی از مزیت های اصلی توزیع مویرگی این است که چون نیروهای شرکت همه جا حضور دارند، شرکت اطلاعات دقیق تر و به روز تری درباره بازار خواهد داشت. یکی دیگر از مزیت های مهم توزیع مویرگی، پوشش بازار است. این مسئله از این جهت اهمیت دارد که از این طریق محصول شرکت در همه جا دیده خواهد شد. .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای دکتر درگی در کارگاه آموزشی چهارمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.

 


 

«سازمان هایی که روی مزیت های رقابتی خود سرمایه گذاری می کنند، ماندگار و موفق هستند. اگر یک سازمان مثل سایر شرکت ها حرکت کند ، پخش مویرگی راه بیاندازد، مثل دیگران منطقه بندی کند، مثل دیگران مسیربندی کند و مثل دیگران یک نرم افزار آماده را پیاده کند، نمی تواند موفق باشد. شرکت ها برای ماندگار شدن در این صنعت باید دنبال ایجاد مزیت های رقابتی باشند. .....»

گزیده ای از سخنان جناب آقای خویه در کارگاه آموزشی ششمین کنفرانس  توزیع و پخش کشور.

 

 

 

توزیع و پخش مویرگی-شرکت های پخش
اجرای سیستم های توزیع و پخش مویرگی، راه اندازی و استقرار سیستم ها و برنامه های توزیع و فروش مویرگی، آموزش توزیع و پخش مویرگی

علی خویه
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... تماس با ما: 
khoooyehali@gmail.com
09122991608


18سال تجربه ی اجرایی در پخش و توزیع مویرگی 


مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی 




دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ و مذاکره

موضوعات
آرشیو مطالب
درباره ما

آموزش، مشاوره و اجرای مهندسی کانال های توزیع، فروش و پخش مویرگی،مهندسی فروش، پخش و توزیع، کانال های بازاریابی
 
ایمیل : khoooyehali@gmail.com
آمار بازدید

بازاریابی مدرن
اصول و فنون مذاکره
مشاور بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
مشاوره مدیریت
 وفادارسازی مشتریان
منابع انسانی
مشاوره ایزو
مشاوره برند
مشاوره قیمت گذاری
افزایش فروش
تجارت بین الملل
مهندسی فروش
مشاور فروشگاه
مشاور برند
مشاور مدیرعامل
آکادمی تریز
بازاریابی مویرگی
دوره آموزشی بازاریابی و فروش
دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری
دوره آموزشی مهندسی فروش
دوره های آموزشی بازاریابی و فروش
خلاقیت و تریز
دوره فروشگاه ها
بازاریابی مدرن
اصول و فنون مذاکره
مشاور بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
مشاوره مدیریت
 وفادارسازی مشتریان
منابع انسانی
مشاوره ایزو
مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری
افزایش فروش
تجارت بین الملل
مهندسی فروش
مشاور فروشگاه
مشاور برند
مشاور مدیرعامل
آکادمی تریز
بازاریابی مویرگی
دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
مشاور فروش/ مشاور برند http://negotiation.blog.ir/ مشاور بازاریابی

خدمات ما:
پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش.
مشاور بازاریابی و فروش
علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با 18 سال تجربه اجرایی در حوزه فروش
سایر موارد
     
    کانال تلگرام

    راهکارهایی برای افزایش فروش شما

    صفحه ی اینستاگرام

    صفحه ی لینکدین
    سمینارها و همایش های بازاریابی و فروش موفق
    شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......




    برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....


    آموزش در محل کار شما

    چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:
    1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
    2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
    3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
    4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان








    یادگیری= تغییر

    khooyeh@gmail.com

    09122991608

    دوره های تخصصی آموزش مذاکره
    آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
    آکادمی اصول و فنون مذاکره .



    برخی از شرکت هایی که از خدمات گروه GMAS استفاده کرده اند
    برخی از شرکت هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند

    کتاب های استاد علی خویه

    کتاب های بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ
    کتاب های استاد علی خویه

    مدیریت استراتژیک توزیع و پخش
    مدیریت برند
    اسرار تجارت بین الملل
    بازاریابی املاک و مستغلات
    مشاور بازاریابی و فروش
    سبک های تبلیغاتی
    مدیریت استراتژیک تبلیغات
    تاکنیک ها وتبلیغات تبلیغات
    تبلیغات تریزی و شیوه ی حل خلاقانه مسائل بازاریابی و فروش
    راز تجارت
    مدیریت بازارسازی
    دکتری بازاریابی و فروش
    لینک ها
    مشاوران مدیریت

    تیم مشاوران مهندسی مدیریت



    کانال بازاریابی

    کانال بازاریابی

    Marketing TV

    دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
    دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
    دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

    دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی
    دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
    دوره آموزش فروش و بازاریابی

    دروه ی جامع مهندسی برند
    مهندسی برند
    یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

    دوره های تریز، خلاقیت در بازاریابی و فروش و تبلیغات
    دوره ها خلاقیت در بازاریابی، فروش و تبلیغات


    دوره آموزشی مدیریت تریزی ( تکنیک های خلاقیت در مدیریت، بازاریابی و فروش)
  • مشاور فروش

  • برند و برندسازی brand

  • گروه gmas

  • آخرین مطالب
    » آیین نامه و ضوابط استفاده از ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی کالا ( ۱۳٩٥/۸/۳٠ )
    » اصول بازاریابی و فروش فروشگاهی و مویرگی. مدرس و مشاور : علی خویه ( ۱۳٩٥/٧/٢۱ )
    » استخدام فروشنده و بازاریابی مویرگی ( ۱۳٩٥/٧/٢۱ )
    » کنفرانس توزیع و پخش مویرگی ( ۱۳٩٥/٧/۱٤ )
    » برنامه ریزی منابع لجستیکی - لجستیک، پخش و توزیع ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » پخش و توزیع مویرگی ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » توزیع و پخش کالا ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » مدیریت خرده فروشی ( ۱۳٩٥/٥/٤ )
    » دوره ی مدیریت توزیع و لجستیک ( ۱۳٩٥/٥/٤ )
    » دوره ی مدیریت توزیع و پخش ( ۱۳٩٥/٥/٤ )


    آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
    گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
    www.khooyeh.ir
    تماس با ما:
    khoooyehali@gmail.com
    khooyehali@yahoo.com
    khooyeh@gmail.com
    09372991608
    09122991608

    سوابق گروه:
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و ....
    شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www. و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.