فروش مویرگی ، آموزش، مشاوره و اجرای مهندسی کانال های توزیع، فروش و پخش مویرگی،مهندسی فروش، پخش و توزیع، کانال های بازاریابی

آیین نامه و ضوابط استفاده از ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی کالا - فروش مویرگی - توزیع مویرگی - کانال های توزیع بازاریابی marketing distribution channals


فروش مویرگی

دوره های آموزشی فروش مویرگی

آیین نامه و ضوابط استفاده از ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی کالا

۱۳٩٥/۸/۳٠, ۱٢:۳۸ ‎ق.ظ

منظور از ضرایب بخش عمده فروشی و خرده فروشی درصدهای مجازی است که عوامل تامین و توزیع کالاها اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که براسای ضوابط قانونی محوز توزیع و عرضه کالا را دارند ، می توانند بابت جمع سود و هزینه های جاری و مالی به قیمت خرید طبق فاکتور اضافه کرده و نسبت به فروش در مقطع عمده و خرده اقدام کنند . ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی برای انواع کالاها با تصویب کمیسیون هیأت عالی نظارت تعیین و اعلام می گردد . ضرایب مصوب به عنوان حداکثر رقمی است که به قیمت خرید طبق فاکتور قابل افزایش است . توضیحات و اختیارات ادارات کل بازرگانی و کمیسیون های نظارت در مورد ضرایب به همراه جداول مصوب اعلام و تشریح می شود . کلیه کالاها و خدماتی که در مراجع قانونی مشمول قیمت گذاری است و رسماً اعلام قیمت می شود از نظر ضرایب عمده فروشی با خرده فروشی عیناً مطابق نامه اعلام قیمت می باشد . براساس ضوابط و دستورالعملهای صادره قیمت کالاها در مبادی تولید تهیه و توزیه در سه مقطع زیر اعلام  می شود : الف : قیمت فروش درب کارخانه یا فروش درب انبار وارده کننده ب : قیمت عمده فروشی یا قیمت فروش توزیع کننده به مغازه دار ج : قیمت خرده فروشی یا قیمت فروش مغازه دار به مصرف کننده نهایی به نحوی که عرفاً خرده تلقی شود . 5- کارخانه یا وارده کننده به هیچ وجه مجاز به استفاده از ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی نسبت و صرفاً باید براسای قیمت درب کارخانه یا فروش وارده کننده اقدام کند 


منظور از ضرایب بخش عمده فروشی و خرده فروشی درصدهای مجازی است که عوامل تامین و توزیع کالاها اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی که براسای ضوابط قانونی محوز توزیع و عرضه کالا را دارند ، می توانند بابت جمع سود و هزینه های جاری و مالی به قیمت خرید طبق فاکتور اضافه کرده و نسبت به فروش در مقطع عمده و خرده اقدام کنند . ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی برای انواع کالاها با تصویب کمیسیون هیأت عالی نظارت تعیین و اعلام می گردد . ضرایب مصوب به عنوان حداکثر رقمی است که به قیمت خرید طبق فاکتور قابل افزایش است . توضیحات و اختیارات ادارات کل بازرگانی و کمیسیون های نظارت در مورد ضرایب به همراه جداول مصوب اعلام و تشریح می شود . کلیه کالاها و خدماتی که در مراجع قانونی مشمول قیمت گذاری است و رسماً اعلام قیمت می شود از نظر ضرایب عمده فروشی با خرده فروشی عیناً مطابق نامه اعلام قیمت می باشد . براساس ضوابط و دستورالعملهای صادره قیمت کالاها در مبادی تولید تهیه و توزیه در سه مقطع زیر اعلام  می شود : الف : قیمت فروش درب کارخانه یا فروش درب انبار وارده کننده ب : قیمت عمده فروشی یا قیمت فروش توزیع کننده به مغازه دار ج : قیمت خرده فروشی یا قیمت فروش مغازه دار به مصرف کننده نهایی به نحوی که عرفاً خرده تلقی شود . 5- کارخانه یا وارده کننده به هیچ وجه مجاز به استفاده از ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی نسبت و صرفاً باید براسای قیمت درب کارخانه یا فروش وارده کننده اقدام کند . مگر در مواردی که براساس قوانین و ضوابط موجود ذیربط مجوز یا جواز توزیع یا عرضه مستقیم به مصرف کننده نهایی ( خرده فروشی ) را داشته باشد . در این صورت به نسبت توزیع یا عرضه مستقیم حق برخورداری از ضرایب مصوب را خواهد داشت . 6-عمده فروشی : فروش از نظر برخورداری از ضریب یا قیمت مصوب عمده فروشی دارای شرایط زیر است :   6-1- بر اساس قانون نظام صنفی ، فرد صنفی شناخته شده و پروانه عمده فروش یا بنکداری داشته باشد . 6-2- کالا را از مبادی اولیه تولید و تامین تهیه و به واحدهای خرده فروشی عرضه می کنند . 6-3- فروش واحدهای عمده فروشی به غیر مصرف کننده نهایی است . فروش کالا برای مصرف ارگانها، نهادها ، سازمانها ، عمده فروش تلقی می شود . 6-4- شرکتهای پخش سراسری که به امر توزیع کالا از مبادی اولیه تولید و تامین تا درب مغازه های سراسر کشور یا استانی و منطقه ای اشتغال دارند ، در صورت داشتن مجوز  و تائید از سوی وزارت بازرگانی ، عمده فروش تلقی می شود و بابت جمع سود و هزینه حمل عمده فروشی که به عنوان ضریب پخش سراسری تلقی می شود ، تابع درصدهای مصوب مربوط به پخش سراسری ، منطقه ای و استانی می باشند 6-5- اتحادیه های مرکزی اعم از کارگری ، کارمندی ، روستایی ، عشایری ، مصرف محلی و نظامی که وظیفه تامین و تدارک فروشگاههای تابعه را به عهده دارند ، عمده فروش تلقی می شود . لذا ، چنانچه نسبت به تحویل کالا درب شرکتهای تابعه در سراسر کشور یا منطقه ای و استانی عمل کنند ، تابع ضرایب مربوط به پخش و در غیر این صورت تابع ضرایب عمده فروشی می باشند . چنانچه تامین و تدارک کالا برای شرکتها یا اتحادیه های استانی تحت پوشش باشد ، ضریب عمده فروشی با توافق بین اتحادیه یا تعاونیمرکزی یا اتحادیه یا شرکت استانی تقسیم می شود . 6-6- سازمانهای مرکزی مربوط به فروشگاههای زنجیره ای یا تعاونی ها که تامین و تدارک کالا برای فروشگاههای تحت پوشش را به عهده دارند در فروش کالا به واحدهای خود تابع ضوابط عمده فروشی هستند 6-7- نمایندگی شرکتها و کارخانجات تولیدی که در مناطق مختلف کشور فعالیت می کنند ، در فروش کالا مشمول ضریب عمده فروشی هستند ، مگر اینکه طبق مجوز و تایید مراجع ذی ربط عرضه کالا به مصرف کننده نهایی به صورت خرده فروشی را هم انجام دهند که در این صورت می توانند از ضریب خرده فروش نیز استفاده کنند 6-8- شرکتها و نمایندگی هایی که امور تامین و تدارک کالا بعنوان خدمات پس از فروش ، گارانتی و امثالهم را به عهده دارند و نسبت به عرضه کالا به نمایندگی های مجاز یا فروشگاههای ذی ربط اقدام می کنند ، تابع ضریب عمده فروشی هستند ، مگر اینکه با تائید مراجع ذی ربط حمل و تحویل تا درب نمایندگی ها و فروشگاهها را به عهده داشته باشند که مشمول ضرایب پخش خواهند بود . 6-9- اتحادیه یا شرکتهای تعاونی صنفی – صنعتی ، دام و طیور ، کشاورزی که تامین و تدارک واحدهای تولیدی تحت پوشش را به عهده دارند ، تابع ضرایب عمده فروشی هستند و چنانچه تامین کالا و نهاده ها برای شرکتهای تحت پوشش باشد، ضریب عمده فروشی با توافق فی مابین اتحادیه های شرکت تعاونی مرکزی با شرکتهای تعاونی تحت پوشش قابل تقسیم است به نحوی که در مجموع برابر ضریب مصوب عمده فروشی باشد 6-10- نهاد و سازمانی که طبق مصوبات و ضوابط وظیفه تامین و تدارک کالا و خدمات برای تشکیلات تحت پوشش را به عهده دارد ، مشمول ضریب عمده فروشی است 7- ضریب عمده فروشی یا پخش سراسری ، منطقه ای و استانی ، حداکثر ضریبی است که در فاصله قیمتهای درب کارخانه با فروش وارد کننده تا قیمت فروش به مغازه دار یا سایر مواردی که فوقاً توضیح داده شد می باشد . بنابر این وجود هر عامل یا واسطه دیگری در این فاصله که موجب افزایش ضریب شود ، مجاز نمی باشد و اعمال ضرایب مجدد تخلف می باشد . 8- خرده فروشی  استفاده از ضرایب مربوط به خرده فروشی کالا و خدمات با مبانی و شرایط زیر است : 8-1- واحد عرضه کننده کالا بعنوان خرده فروشی دارای جواز کسب طبق قانون نظام صنفی باشد . 8-2- کالا را از مبادی اولیه و یا واحدهای عمده فروشی تهیه و جهت فروش به مصرف کننده نهایی عرضه نماید . عرضه به مصرف کننده نهایی به گونه ای است که از نظر مقدار و مبلغ عرفاً خرده فروش تلقی می شود . بنابر این عرضه به مصرف کنندگان نهایی نظیر ارگانها ، نهاد ها و سازمانهایی که به صورت کلی برای مصرف تشکیلات خود خرید می کنند از مصادیق خرده فروشی تلقی نمی شود و عمده فروشی است 8-3- در صورتیکه کالا توسط واحدهای خرده فروشی از مبادی تولید و تامین خریداری شود ، استفاده از ضرایب خرده فروشی نسبت به قیمت فروش کارخانه یا قیمت فروش وارد کننده می باشد 8-4- فروش کالا توسط واحد خردفروشی به خریدارانی که به صورت قصد توزیع یا فروش مجدد دارند از نظر استفاده از ظرایب خرده فروش تلقی نمی شود و در این موارد حداکثر ضریب عمده فروشی قابل محاسبه است 8-5- چنانچه واحد خرده فروشی از طریق شرکتهای پخش سراسری ، استانی و یا منطقه ای نسبت به تحویل کالا اقدام کنند ، اعمال ضریب خرده فروشی نسبت به قیمت خرید از شرکتهای پخش می باشند 8-6- فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف شهری و روستای در فروشگاههای عرضه کالا به مصرف کنندگان نهایی به صورت خرده ، مشمول استفاده از ضرایب خرده فروشی قرار دارند 8-7- عاملین یا نمایندگان مستقیم واحدهای تولیدی که به صورت عام مشمول ضوابط عمده فروشی می باشند ، چنانچه طبق ضوابط و با رعایت مقررات مجوز عرضه کالا به مصرف کننده نهایی یا تک  فروشی را داشته باشد ، از ضریب خرده فروشی استفاده کنند





دوره های آموزشی بازاریابی، فروش، برندینگ و مذاکره

موضوعات
آرشیو مطالب
درباره ما

آموزش، مشاوره و اجرای مهندسی کانال های توزیع، فروش و پخش مویرگی،مهندسی فروش، پخش و توزیع، کانال های بازاریابی
 
ایمیل : khoooyehali@gmail.com
آمار بازدید

بازاریابی مدرن
اصول و فنون مذاکره
مشاور بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
مشاوره مدیریت
 وفادارسازی مشتریان
منابع انسانی
مشاوره ایزو
مشاوره برند
مشاوره قیمت گذاری
افزایش فروش
تجارت بین الملل
مهندسی فروش
مشاور فروشگاه
مشاور برند
مشاور مدیرعامل
آکادمی تریز
بازاریابی مویرگی
دوره آموزشی بازاریابی و فروش
دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری
دوره آموزشی مهندسی فروش
دوره های آموزشی بازاریابی و فروش
خلاقیت و تریز
دوره فروشگاه ها
بازاریابی مدرن
اصول و فنون مذاکره
مشاور بازاریابی
تحقیقات بازاریابی
مشاوره مدیریت
 وفادارسازی مشتریان
منابع انسانی
مشاوره ایزو
مشاوره برند مشاوره قیمت گذاری
افزایش فروش
تجارت بین الملل
مهندسی فروش
مشاور فروشگاه
مشاور برند
مشاور مدیرعامل
آکادمی تریز
بازاریابی مویرگی
دوره آموزشی بازاریابی و فروش دوره ی آموزشی مدیریت ارتباط با مشتری دوره آموزشی مهندسی فروش دوره های آموزشی بازاریابی و فروش خلاقیت و تریز دوره فروشگاه ها
مشاور فروش/ مشاور برند http://negotiation.blog.ir/ مشاور بازاریابی

خدمات ما:
پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش.
مشاور بازاریابی و فروش
علی خویه
مدرس دانشگاه، مولف و مترجم اولین کتاب حوزه پخش و توزیع و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش مویرگی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مشاور و مدرس شرکت های پخش و توزیع خاورمیانه، عضو انجمن های معتبر جهانی، با 18 سال تجربه اجرایی در حوزه فروش
سایر موارد
     
    کانال تلگرام

    راهکارهایی برای افزایش فروش شما

    صفحه ی اینستاگرام

    صفحه ی لینکدین
    سمینارها و همایش های بازاریابی و فروش موفق
    شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......




    برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....


    آموزش در محل کار شما

    چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:
    1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
    2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
    3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
    4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان








    یادگیری= تغییر

    khooyeh@gmail.com

    09122991608

    دوره های تخصصی آموزش مذاکره
    آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
    آکادمی اصول و فنون مذاکره .



    برخی از شرکت هایی که از خدمات گروه GMAS استفاده کرده اند
    برخی از شرکت هایی که از خدمات ما استفاده کرده اند

    کتاب های استاد علی خویه

    کتاب های بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ
    کتاب های استاد علی خویه

    مدیریت استراتژیک توزیع و پخش
    مدیریت برند
    اسرار تجارت بین الملل
    بازاریابی املاک و مستغلات
    مشاور بازاریابی و فروش
    سبک های تبلیغاتی
    مدیریت استراتژیک تبلیغات
    تاکنیک ها وتبلیغات تبلیغات
    تبلیغات تریزی و شیوه ی حل خلاقانه مسائل بازاریابی و فروش
    راز تجارت
    مدیریت بازارسازی
    دکتری بازاریابی و فروش
    لینک ها
    مشاوران مدیریت

    تیم مشاوران مهندسی مدیریت



    کانال بازاریابی

    کانال بازاریابی

    Marketing TV

    دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
    دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
    دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

    دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی
    دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
    دوره آموزش فروش و بازاریابی

    دروه ی جامع مهندسی برند
    مهندسی برند
    یک نام تجاری قوی می تواند در سراسر کسب و کار از منابع انسانی تا توسعه محصول و البته سهم بازار و جذب مشتری ارزش خلق کند، به همین علت سرمایه گذاری در نامهای تجاری و توسعه آن به عنوان یک اولویت استراتژیک در خیلی از شرکت ها در حال افزایش است.

    دوره های تریز، خلاقیت در بازاریابی و فروش و تبلیغات
    دوره ها خلاقیت در بازاریابی، فروش و تبلیغات


    دوره آموزشی مدیریت تریزی ( تکنیک های خلاقیت در مدیریت، بازاریابی و فروش)
  • مشاور فروش

  • برند و برندسازی brand

  • گروه gmas

  • آخرین مطالب
    » آیین نامه و ضوابط استفاده از ضرایب عمده فروشی و خرده فروشی کالا ( ۱۳٩٥/۸/۳٠ )
    » اصول بازاریابی و فروش فروشگاهی و مویرگی. مدرس و مشاور : علی خویه ( ۱۳٩٥/٧/٢۱ )
    » استخدام فروشنده و بازاریابی مویرگی ( ۱۳٩٥/٧/٢۱ )
    » کنفرانس توزیع و پخش مویرگی ( ۱۳٩٥/٧/۱٤ )
    » برنامه ریزی منابع لجستیکی - لجستیک، پخش و توزیع ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » پخش و توزیع مویرگی ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » توزیع و پخش کالا ( ۱۳٩٥/٥/٢۱ )
    » مدیریت خرده فروشی ( ۱۳٩٥/٥/٤ )
    » دوره ی مدیریت توزیع و لجستیک ( ۱۳٩٥/٥/٤ )
    » دوره ی مدیریت توزیع و پخش ( ۱۳٩٥/٥/٤ )


    آموزش بازاریابی - مشاور بازاریابی، فروش، تبلیغات، برندینگ،مدیریت، تحقیقات بازاریابی
    گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
    معرفی مدیر عامل:مدرس دانشگاه، سخنران، مشاور، محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت، تجارت و فروش - با بیش از 14سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع، کاربردی و تخصصی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مجری و مشاور بیش از 200 پروژه مختلف در سراسر کشور،دارای سابقه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......
    www.khooyeh.ir
    تماس با ما:
    khoooyehali@gmail.com
    khooyehali@yahoo.com
    khooyeh@gmail.com
    09372991608
    09122991608

    سوابق گروه:
    ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، برنامه بازاریابی،مشاوره فروش، مشاوره راهکارهای افزایش فروش، مشاوره مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، دوین شرح وظایف سطوح مدیریتی و مهندسی فروش، پیاده سازی و بهینه سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی در سازمان، طراحی تدوین و استقرار فرآیندهای فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش سازمان با هماهنگی مدیران، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روان شناسی فروش، تحقیقات رفتار مصرف کنندگان، اجرای جشنواره های فروش و بازاریابی، آناليز دلايل شكست روشهای اجرایی در جذب مشتريان جدید، بهبود سطح حفظ مشتری جهت افزایش فروش و ایجاد جریان درآمد اضافی، ايجاد واحد CRM اثربخش و اجرایی در شرکت و سازمان ، شناسايی نيازهای مشتريان و جلب اعتماد آنها برای خريد، آموزش تیم فروش در جهت بهبود عملکرد، تکنیک های رفتار شناسی و رفتارسنجی مشتریان در فروش، طبقه بندی انواع مشتریان و تکنیک های فروش به آنها، طراحی و نظارت بر چرخه عملیات فروش، طراحی عملیات ستادی فروش، اجرای مناسب ترین وساده ترین روشهای فروش و بازاریابی، مشاوره در جهت کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و ....
    شرکت مشاوره مدیریت gmas ، متشکل از اساتید برتر دانشگاه ها، مدیران عالی باتجربه و حرفه ای صنایع وسازمانهای مختلف، کارشناسان و متخصصان خبره، مدرن و به روز ایران و جهان، با سرپرستی مهندس علی خویه www. و با پشتوانه یک دهه تجربه و فعالیت مشاوره تحقیق آموزش و اجرا در زمینه مدیریت بازاریابی مهندسی فروش و نیز مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) در سازمانهای ملی و بین الملی در صنایع مختلف تولیدی خدماتی صنعتی کشاورزی و ... از جمله شرکت های پخش توزیع فروش مویرگی ، بانک ، سرمایه گذاری ، مخابرات، تاسیسات، آموزش عالی، بیمه، کشاورزی، نفت و گاز، تولیدی، بازرگانی، صادرات و واردات، لیزینگ، صنایع غذایی، فناوری اطلاعات و ... تاسیس شده است.هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد.