کتاب فروش مویرگی، کتاب مدیریت فروش مویرگی، فروش مویرگی، فهرست کتاب مدیریت فروش م

 

به نام خداوند بخشنده مهربان

                                                                                                 

         

 

 

 

 

 

مدیریت فروش مویرگی

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش، استراتژی ها و مهارتهای فروش مویرگی، کانال های توزیع، خرده فروشی و مهندسی مسیر ویزیت مویرگی، مهندسی فروش مویرگی 

مولف و مترجم:

علی خویه

www.khooyeh.com

گردآوری و تالیف: استاد علی خویه www.khooyeh.com، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 16 سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور مدیران عامل مطرح کشور، مجری افزایش فروش بیش از صدها شرکت و سازمان، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و....  www.khooyeh.ir  09122991608   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست مطالب                                                                                                                   صفحه

 

Contents

مقدمه: .........................................................................................................................2. 1

فصل اول: آشنایی با مفاهیم بازاریابی و فروش مویرگی  ..................................................................3. 1

فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم؟ ............................................................................13. 1

فصل سوم: ارتباط حرفه ای در فروش مویرگی  و فنون مذاکره.......................................................... 45. 1

فصل چهارم: چگونه رضایت مشتری  را بدست آوریم ؟ ......................................................46. 1

فروش مویرگی.. 3

مشتری یابی در فروش مویرگی.. 4

مشتری سازی در فروش مویرگی.. 4

مشتریان مویرگی ما چه کسانی هستند؟. 4

پنج اقدام اساسی در ارتباط با مشتریان مویرگی.. 4

مشتری گرایی در فروش مویرگی چیست ؟. 4

فروش مویرگی  حضوری  PERSONAL SELLING... 5

فرصتهای فروش مویرگی.. 6

مراحل فروش مویرگی  حضوری... 6

مدل آیداس در فروش مویرگی.. 7

برنامه ریزی فروش مویرگی.. 9

مهارتهای اساسی فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی.. 9

ادامه مهارتهای اساسی فروش مویرگی  و مدیریت فروش مویرگی.. 10

20 توصیه برای فروش مویرگی  موفق.. 10

سطوح رضایت مشتری... 11

فصل دوم : چگونه فروش مویرگی  را بالا ببریم ؟. 12

کار سخت فروش مویرگی.. 12

- تصویر خود شناسی در فروش مویرگی.. 14

مدیریت هدفگذاری در فروش مویرگی.. 18

-هدفگذاری در فروش مویرگی  هفت مرحله برای تعیین هدف.... 18

- اهمیت زمان در فروش مویرگی.. 20

ده روش برای تسریع جریان خرید توسط مشتری:27

پزشک فروش مویرگی.. 32

روش های مدرن فروش مویرگی.. 34

فروش مویرگی  به مشتری های امروزه. 35

قانون طلایی فروش مویرگی.. 36

مراحل پایانی فروش مویرگی.. 38

/ 0 نظر / 151 بازدید

Whoops, looks like something went wrong.