پخش بازاریابی ، توزیع و پخش مویرگی، بازاریابی شبکه ای، پخش و توزیع مدیریت استراتژیک دپارتمان ها و واحد های بازرگانی بازاریابی و توزیع و پخش

پنجشنبه 27 مرداد 1390

 

 
بازاریابی و فروش پارتیزانی ( چریکی)
ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید
 
کتاب مدیریت فروشگاه چیدمان فروش مهندسی فروش علی خویه

این کتاب با آگاهی دادن شیوه های مدیریت فروش و فروشگاه، تکنیک های فروشندگی و فروشگاه مداری و اطلاع از مهندسی فروش و شیوه های اصولی و متناسب برای چیدمان فروش می تواند موفقیت را برای فروشگاههای زنجیره ای، شبکه ای، اینترنتی و تولیدکنندگان، بنگاههای اقتصادی و خدماتی پیش بینی و تضمین کند.

 

 

هرکدام از ما در زمان خرید و فروش وسیله، ابزار و یا حتی یک دست میز و صندلی، دست به تحقیق می زنیم و از صاحب نظران و کارشناسان دربارة آن نظر می خواهیم، اما برای گرانترین خرید و فروش در طول حیات خود یعنی واحدی از یک ساختمان، خواه "مسکونی" ، "تجاری" یا "اداری" معمولا باید چه عملیات و اموری را انجام داد؟ از چه کسانی مشورت خواست و چگونه باید این امر صورت گیرد؟ برای بازاریابی ملک و ساختمان چه باید کرد و چه اصول، تکنیک ها و روش هایی وجود دارد؟ چه نکاتی را در حین بازاریابی ملک و ساختمان باید مورد توجه قرار داد.... این کتاب می تواند به عنوان یک راهنمای خوب و منبعی معتبر برای تمامی اقشار جامعه مورد استفاده واقع شود و هر کس به نوعی در زندگی خود می تواند از این منبع استفاده لازم را داشته باشد.

 

 

کتابی بسیار کاربردی و مفید با دیدگاه استراتژیک به بازاریابی و تبلیغات و ارتباطات کتابی که با خواندن آن هر کسی می تواند یک دید استراتژی گونه به کسب و کار خود داشته باشد ....

 

 

بررسی چگونگی بازاریابی در کشورهای پیشرفته، به ما ثابت می کند که به چیزهایی بیش از تبلیغات کنونی نیاز داریم، چیزهایی که فراموش شده اند و چیزهایی فقط چشم تیزبین قادر است آنها را مشاهده کند. در این کتاب سعی شده است تاکتیک ها و تکنیک هایی ارائه شوند که بتوانند برخی از شرکت ها را از تکرارها و تقلیدهای تبلیغاتی خلاص کنند. همچنین تلاش شده است که شما را با تاکتیک ها و تکنیک های جدیدی آشنا کند، تا بتوانید تبلیغات برتر و موثری تری داشته باشید.

 

 

کتابی بسیار اساسی و حرفه ای در مورد سبک های تبلیغات و بازاریابی برای تمامی کسانی که می خواهند در زمینه بازاریابی فروش و تبلیغات کاری انجام دهند به ویژه برای هنرمندانی که در زمینه تبلیغات کار می کنند ... این کتاب به طور حرفه ای سبک های مختلف بازاریابی و تبلیغات را مورد تجزیه تحلیل و بررسی قرار داده است....

 

 

 

ذهن مخاطبان و مهندسی ذهن انها می تواند در فرایندهای ارتباطی فروش تبلیغات و بازاریابی نقش موثری داشته باشد. به عقیده نگارندگان ان. ال. پی رویکردی منظم و کلی نگر برای درک اثربخشی ذهن هر فرد در زندگی فردی و سازمانی است و می توان با بررسی ان عوامل بازاریابی را در راستای ذهن مخاطب پیش برد. ان. ال. پی در بازاریابی تبلیغات و ارتباطات بر سه پایه اساسی استوار است: اعصاب و شبکه های عصبی زبان و زبان شناسی و برنامه ریزی. نگارندگان در کتاب حاضر ضمن تعریف ان. ال. پی مبحث مهندسی ذهن را با طرح موضوعاتی مانند ساختار مهندسی ذهن و ان. ال. پی در تبلیغات و ارتباطات نقش اعصاب در تبلیغات و ضمیر خوداگاه و ناخوداگاه در تبلیغات و ارتباطات بررسی کرده اند. بخش پایانی کتاب نیز به اصول شش ماده ای تبلیغات و ارتباطات در ان. ال. پی اختصاص یافته است

منبع : http://www.sapra.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=49&Itemid=71

 

 منابع کتاب اسرار تجارت بین الملل خویه --- ادامه

 

 

 


ادامه مطلب
+ نوشته شده در  ساعت   توسط www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره |  نظر بدهید
 
دوره ها سمینارها و کارگاه های آموزشی در استان ها و شهرهای ساری بندرعباس اصفهان با سرفصل های زیر برگزارشد

سمینار بازاریابی

 

 

دومین سمینار بزرگ  مهارت های حرفه ای مدیریت ارتباط با مشتریان

 در بندر عباس

با حضور مدیران برجسته استان و شرکت های بزرگ ملی و بین المللی

مدرس استاد خویه

www.khooyeh.com

www.alikhooyeh.blogfa.com

برخی از سرفصل های سمینار

انواع مشتریان و شیوه های برخورد با آنها

انواع مشتریان و شیوه های جلب رضایت و ایجاد وفاداری در آنها

تکنیک های برخورد با مشتریان

تکنیک های جذب مشتریان بیشتر
چگونگی فروش  خدمات بیشتری به یک مشتری
معرفی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ویژه دفاتر و نمایندگی های بیمه

آسیب شناسی نارضایتی برخی از مشتریان

تکنیک های رضایت سازی مشتریان سخت

تکنیکهای وفادار سازی مشتریان

روشهای رضایت سنجی مشتریان

آسیب شناسی میزان رضایت مشتریان
اهداف و ضرورت نیاز صنایع بانک و بیمه به سیستم های مدیریت ارتباط با مشتریان CRM
کانالهای ارتباط بیشتر با مشتریان در بازاریابی خدمات بانک و  بیمه

کارگاه کارگروهی

بررسی نمونه مطالعاتی و اجرایی کلوپ مشتریان یک شرکت

نمایش فیلم

سمینار مشتری مداری روابط عمومی

سخنران

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه

مولف و مترجم 7 کتاب تخصصی در زمینه های بازاریابی مشتری مداری فروش و ارتباطات

عضو انجمن های ملی و بین المللی عضو انجمن تحقیقات بازار اروپا

مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما

عضو هیات تحریریه نشریات تخصصی

بیش از 10 سال تجربه اجرایی در سمت های اجرایی

سخنران برتر در سمینار بین المللی بازاریابی و تبلیغات

مولف و مترجم کتاب پرفروش تاکتیک ها و تکنیک های تبلیغات بازاریابی و مهندسی فروش

و....

 کارگاه های آموزشی بازاریابی فروش مشتری مداری ارتباط با مشتریان تبلیغات و

سمینار یک روزه مدیریت روابط عمومی مهندسی تبلیغات

مدرس علی خویه

سرفصل های این دوره:

اصول و مبانی مدیریت روابط عمومی و مهندسی تبلیغات

منشور مدیریت روابط عمومی  و مهندسی تبلیغات

10 تکنیک آسیب شناسی ارتباطات و روابط عمومی

10 تکنیک ارتباط و روابط عمومی  خلاق

رفتار مصرف کننده در روابط عمومی و تبلیغات

مهندسی ذهن و ان ال پی در ارتباطات خلاق و مهندسی تبلیغات

زبان بدن در ارتباطات و روابط عمومی خلاق (creative body lang)

ضمیر خود آگاه و ناخود آگاه در روابط عمومی و تبلیغات

مهندسی ارزش در تبلیغات

اصل تصویر سازی ذهنی

 اصل مدلسازی در روابط عمومی

اصل مدل  TOTE در روابط عمومی و تبلیغات

  اصل مدل  ROLE در روابط عمومی و تبلیغات

 اصل مدل متا در روابط عمومی و تبلیغات

اصول پزشکی ان ال پی در روابط عمومی

مهندسی رسانه در روابط عمومی و تبلیغات

 اصل دی ان ای پیام ها و رسانه های تبلیغاتی

 تریز و تکنیک های تریز در روابط عمومی و تبلیغات

جایگزینی، ترکیب، جانشینی، مبالغه، حذف، جانگذاری، جانمایی،تعدیل، ترتیب،استخراج،تجسم، ساده نگاری و....

مهندسی یک کمپین تبلیغات

همراه با مورد مطالعاتی

نمایش فیلم و اجرای کارگاه

کارگاه بازاریابی

کارگاه آموزشی مدیریت

 

مدرس دوره های فروش و بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت

ادامه تکنیک های مهندسی فروش

و

شیوه‌های مدیریتی در 9 کشور دنیا

 

 

ادامه مطلب

 
پنجشنبه 27 مرداد 1390

 

 
اعضای انچمن صنفی شرکت های پخش ایران

 

 

ادامه مطلب

 
پنجشنبه 27 مرداد 1390

 

 

بسمه الله الرحمن الرحیم


اساسنامه انجمن شرکتهای صنعت پخش ایران

فصل اول – مقدمه

مـاده ۱- موضـوع فعالیت انجمــن – مـاده ۲- نام انجمن – مـاده ۳- محل قانونی انجمن – مـاده ۴- حوزه فعالیت انجمن – مـاده ۵- تابعیت و مدت انجمن – مـاده ۶- اهداف و وظایف انجمن

فصل دوم – شرایط عضویت و منابع مالی

مـاده ۷- عضویت – مـاده ۸- شـرایط عضـویت – مـاده۹ – شرایط سلب عضویت از اعضاء – مـاده۹ – شرایط سلب عضویت از اعضاء – مــاده ۱۱- منابع مالی و حق عضویت

فصل سوم – ارکــان انجـمـــن

مـاده ۱۲- ارکـان انجمـن – مـاده ۱۳- مجامـع عمومــی – ماده ۱۴- مجمع عمومی عادی – ماده ۱۵- مجمع عمومی فوق العاده – ماده ۱۶- نحوه اخذ رأی در مجامع – ماده ۱۷- وظایف مجامع عمومی – ماده ۱۸- ترتیب تشکیل و اداره جلسات مجمع عمومی – مـــاده ۱۹ – اعضاء هیات مدیره و شرایط عضویت – مـــاده ۲۰ – نحوه تعیین ترکیب اعضاء هیات مدیره – مـــاده ۲۱- حد نصاب جلسات هیات مدیره – مـــاده ۲۲- دارندگان امضاء مجاز – مـــاده ۲۳- وظایف و اختیارات هیات مدیره – مــاده ۲۴- وظایف رئیس هیات مدیره – مــاده ۲۵- وظایف دبیر انجمن – مـــاده ۲۶- وظایف خزانه دار انجمن – مـــاده ۲۷ – انتخاب بازرس و یا بازرسان – مـــاده ۲۸- شرایط انتخاب بازرسان – مـــاده ۲۹- وظایف و اختیارات بازرس و یا بازرسان – مـــاده ۳۰- سال مالی انجمن

فصل چهارم – انحلال و مقررات مربوط به آن

 

 

ادامه مطلب

 
پنجشنبه 27 مرداد 1390

 

 

مدیریت استراتژیک توزیع و پخش

کانال های توزیع و پخش بازاریابی ، توزیع و پخش  مویرگی، بازاریابی شبکه ای، پخش و توزیع

مدیریت استراتژیک دپارتمان ها و واحد های بازرگانی بازاریابی و توزیع و پخش

 

 

 

 

 

 

ترجمه و گردآوری

علی خویه

 

تهران

1390

 

 

 

 

  

  

سرشناسه

:خویه، علی،1359- گردآورنده ، مترجم

عنوان و نام پدید آور

 

مشخصات نشر

:تهران : علی خویه ، 1388

مشخصات ظاهری

:146ص. جدول

شابک

:7-4107-04-964-978

وضعیت فرست نویسی

:فیپا

یادداشت

: کتابنامه ص 144-146

موضوع

 

موضوع

 

موضوع

 

شناسه افزوده

 

رده بندی کنگره

:1388 2ب 9 خ / 1375 HD

رده بندی دیویی

:33368/330

شماره کتابشناسی ملی                    :1859953

 

 

 

 

 

چاپ اول 1390

قیمت:     10000    تومان

تیراژ: 2200

چاپخانه:

کلیه حقوق محفوظ و مخصوص ناشر(مولف )می باشد

مراکز توزیع:

 

 

فهرست مطالب

 

پیش‌گفتار

دیباچه

قدردانی‌ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل اول

مروری بر مدیریت استراتژیک توزیع و پخش

1-1- تاریخچه، تعاریف و عوامل مدیریت استراتژیک توزیع و پخش

1-1-1- تاریخچه  مدیریت استراتژیک توزیع و پخش

قبل از انقلاب صنعتی، انسان ها برای ادامه حیات خویش کار می کردند و به این ترتیب غالبا به اندازه نیاز خود تولید می کردند، تغییر این ساخت فکری بعد از انقلاب صنعتی، جای خود را به فعالیت معطوف به هدف سود، واگذار کرد. این تغییر ذهنیت، صنایع دستی و واحد های تولیدی پرکنده و کوچک اقتصادی را زیر یک سقف جمع کرده و متمرکز ساخت. به این ترتیب، بعد از انقلاب صنعتی تعداد و بزرگی سازمان ها رو به افزایش گذارد و تنوع فعالیت هاو پیچیدگی ساختارهایشان آغاز شد. در نتیجه این پیشرفت ها، سازمان ها به صورت تشکل های حاکم در جوامع در آمدند. در فرهنگ مدیریت به این پیشرفت ها انقلاب اداری نام داده می شود.

با ادامه این روند، نیاز به قشر اداره کننده که توانایی های لازم را دارا باشند بیشتر احساس می شد. همراه با افزایش تدریجی مسائل سازمان و مدیریت، نیاز روی آوری بیشتر به تکامل سیستماتیک موضوع احساس شده موضوع احساس شده و از اوایل قرن بیستم به بعد فعالیت های علمی و تحقیقاتی آغاز شد. اگر تحقیقات علمی اندیشمندان مدیریت کلاسیک در این زمینه، بعنوان پیشرو قبول کنیم، پدیده مدیریت و حل مسائل سازمانی به صورت علمی پدیده ای نو محسوب می شود. پیدایش مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  از لحاظ تاریخی بعداز ظهور مدیریت علمی و مصادف با میانه دوم سده بیستم است. اما تکامل و تدوین آن بصورت یک سبک مدیریتی، تکنیکی نسبتا نوین است.

1-1-2- تعاریف مدیریت استراتژیک توزیع و پخش

تعاریف مختلف و گاه ناسازگاری از استراتژی توزیع و پخش  و مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  ارائه شده است. به تعبیر یکی از متخصصان مدیریت این عبارات مانند« هنر» است که وقتی آنها را می‌بینیم تشخیص دادن آنها آسان است اما وقتی در پی تعریف کردن و توضیح دادن آنیم خیلی مشکل به نظر می‌رسد.

تعریف اول: هنر و علم تدوین، اجرا و ارزیابی تصمیمات وظیفه‌ای چندگانه که سازمان را قادر می‌سازد به هدف‌های بلندمدت خود دست یابد. همان‌گونه که از این تعریف استنباط می‌شود در مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  برای کسب موفقیت سازمانی بر چندین عامل تأکید می‌شود: هماهنگ کردن مدیریت، بازاریابی، امور مالی (حسابداری)، تولید(عملیات)، تحقیق و توسعه و سیستم‌های اطلاعات رایانه‌ای.

تعریف دوم: مدیریت عبارت است از فرایند تضمین دستیابی سازمان به فواید ناشی از به کارگیری استراتژی توزیع و پخش ‌های مناسب.طبق این بیان، یک استراتژی توزیع و پخش  مناسب مطابق با نیازمندی‌های یک سازمان در زمان مشخص تعریف می‌شود.فرایند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  شامل شش گام متوالی و مستمر است:

1- تجزیه و تحلیل محیطی

2- پایه گذاری جهت‌گیری سازمانی

3- هدف‌گذاری

4- تعیین و تدوین استراتژی توزیع و پخش ‌ها

5- بسترسازی و اجرای استراتژی توزیع و پخش ‌ها

6- کنترل استراتژی توزیع و پخش ‌ها

یک مدیر استراتژی توزیع و پخش ست باید هم به برنامه‌ریزی و هم به کنترل بپردازد، چرا که تنها یک غیرمدیر بدون برنامه‌ریزی، سعی در کنترل فعالیت‌ها می‌کند. لذا فرایند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  به صورت زیر تعریف می‌شود: «مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  عبارت است از هنر و علم فرمول‌بندی، اجرا و ارزیابی تصمیمات چندبعدی-با تاکید بر یکپارچه‌سازی عوامل مدیریت ، بازاریابی، امور مالی، تولید یا خدمات، تحقیق و توسعه وسیستم‌های اطلاعاتی و غیره- جهت رسیدن به اهداف سازمانی.»

تعریف سوم: تصمیمات و فعالیت‌های یکپارچه در جهت توسعه استراتژی توزیع و پخش ‌های مؤثر، اجرا و کنترل نتایج آنهاست. بنابراین مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  فعالیت‌های مربوط به بررسی، ارزشیابی و انتخاب استراتژی توزیع و پخش ‌ها، اتخاذ هر گونه تدابیر درون و بیرون سازمانی برای اجرای این استراتژی توزیع و پخش ‌ها و در نهایت کنترل فعالیت‌های انجام شده را در برمی‌گیرد.

تعریف چهارم:  روشی منطقی، عینی و سیستماتیک برای اتخاذ تصمیمات بزرگ در یک سازمان. در این مدیریت سعی می‌شود اطلاعات کمی و کیفی به گونه‌ای تنظیم گردند که بتوان تحت شرایط نامطمئن تصمیماتی اثربخش اتخاذ کرد. با وجود این، مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  یک علم محض نیست که براساس قانون علمی (4 = 2× 2) عمل نماید. با توجه به تجربه‌های گذشته، «برای اتخاذ تصمیمات خوب استراتژیک توزیع و پخش » لازم است از «قضاوت‌های شهودی» استفاده کرد. به ویژه برای تصمیم‌گیری در شرایط بسیار نامطمئن یا مواردی که هیچ نمونه‌ای در گذشته نداشته باشند باید از «قضاوت‌های شهودی» استفاده کرد. همچنین هنگامی که متغیرهای بسیار به هم وابسته وجود دارند یا هنگامی که فشارهای زیادی وارد می‌آید که تصمیمات درست باشند و یا هنگامی که باید از چندین راه‌حل شناخته شده، یکی را انتخاب کرد، این شیوه تصمیم‌گیری مفید واقع خواهد شد. چنین شرایطی بیانگر ماهیت و عصاره مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  می‌باشند.

نکته1-1: از یک دیدگاه، فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  تلاشی است برای تهیه نسخه دوم از آنچه در مغز یک انسان بسیار باهوش و نخبه می‌گذرد، یعنی کسی که دارای درک مستقیم از امور است، همان شخصی که از زیر و بم شرکت آگاه است و این دانش فطری و نعمت خدادادی را با تجزیه و تحلیل‌های علمی در هم می‌آمیزد.

تعریف پنجم: مجموعه تصمیم ها و اقدامات مدیریتی است که عملکرد بلند مدت یک شرکت را تعیین می کند.

مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  عبارت است از بررسی محیطی (هم محیط خارجی و هم محیط داخلی) تدوین استراتژی توزیع و پخش ، اجرای استراتژی توزیع و پخش ، ارزیابی و کنترل. بنابراین مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  بر نظارت و ارزیابی بر فرصت ها و تهدیدهای خارجی در سایه توجه به نقاط قوت و ضعف یک شرکت تأکید دارد.

 تعریف ششم: فرآیند مدیریت استراتژیک توزیع و پخش  براساس این باور قرار دارد که سازمان‌ها ناگزیرند به طور دائم بر رویدادهای داخلی و خارجی و روندها نظارت کنند تا بتوانند در زمان مناسب و برحسب ضرورت خود را با تغییرات وفق دهند. نرخ و ژرفای تغییراتی که بر سازمان‌ها اثر می‌گذارند بسیار زیاد است. برای مثال، به پدیده‌هایی چون ویندوز 98، بازرگانی با شبکه اینترنت، پزشکی لیزری، اسلحه‌های لیزری، سالخورده‌تر شدن جمعیت و جنون ناشی از ادغام شرکت‌ها توجه نمایید. سازمان‌ها برای بقای خود باید بتوانند به شیوه‌ای زیرکانه این تغییرات

/ 0 نظر / 135 بازدید

Whoops, looks like something went wrong.